Comunicare in Limba moderna 1. Limba Franceza , clasa I semestrul II (Contine editia digitala)

Comunicare in Limba moderna 1. Limba Franceza , clasa I semestrul II (Contine editia digitala)
Preț: 11,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2015
Pagini: 80

DESCRIERE

Comunicare in Limba moderna 1. Limba Franceza , clasa I semestrul II (Contine editia digitala) 

Autor: Mariana Popa

Exerciţii şi activităţi Exerciţiile şi activităţile propuse - ca modalităţi de exersare şi antrenament - ilustrează contexte/tematici sugerate de programă şi acte de vorbire asociate (cuvinte şi structuri prioritare din universul familiar, imediat) şi constituie baza de pornire pentru acumularea unui lexic minimal, care să permită dezvoltarea de deprinderi şi cunoştinţe elementare în limba străină studiată. Ţinta acestora este de a stimula dezvoltarea cognitivă, dezvoltarea limbajului şi a comunicării, a premiselor de citit - scris, fără a neglija dezvoltarea socio-emoţională, curiozitatea, iniţiativa şi creativitatea. Pentru stimularea dezvoltării cognitive şi a limbajului, dar şi pentru formarea şi dezvoltarea unor competente şi capacităţi elementare, recomandate de programă, manualul propune diverse exerciţii şi activităţi, de dificultate progresivă, care urmăresc: - stimularea comunicării receptive: să asculte, să observe, să recunoască şi să înţeleagă sunete, cuvinte uzuale, propoziţii simple, mesajul global al unor cântece/poezii pentru copii etc.; - formarea primelor deprinderi de vorbire in limba studiată: să pronunţe după model, să recunoască şl să numească obiecte cunoscute/personaje/actiuni simple, demonstrând înţelegerea unui desen/unei Imagini/ unei comenzi, să formuleze mesaje scurte de prezentare personală, să exprime cereri simple, să răspundă la întrebări simple, să participe la jocuri de comunicare (Joue le dialogue avec ton partenaire) etc. Pentru a facilita învăţarea şi a consolida achiziţia de comunicare, exerciţiile proiectate sunt realizate în spirit ludic (labirint, puzzle, sudoku, şiruri logice, jocul intrusului etc.). In acest context, un loc aparte il ocupă jocul - forma cea mai naturală şi mai atrăgătoare de învăţare, concepută să încurajeze explorarea şi experimentarea. Prin caracterul lor dinamic şi atrăgător, jocurile îi motivează pe copii şi îl stimulează din punct de vedere cognitiv, afectiv şi motrice. Prin practicarea jocurilor (dramatizare, joc de rol etc.)
Manualul scolar a fost aprobat prin Ordinul de ministru al educatiei si cercetarii stiintifice nr. 5038 din 25.08.2015

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.2664 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.