Format: 13X20
Categoria: Memorii/Jurnale

DESCRIERE

Plutonul 4

Noi am facut armata

Calin Vrabie

Un capitol de istorie contemporană scris inteligent, cu respect pentru date, dar si cu umor, cu personaje viu schițate sau îndelung prezentate, cu întâmplări palpitante, unele desfășurate dincolo de granițele țării. O carte interesantă pentru cei care au făcut armata si vor să-și reamintească acei ani ai tinereții, ca si pentru cei mai tineri, care n-au făcut armata si vor sa afle cum (ar fi) fost.

RECENZII

Rating general
5 (3 recenzii)
5 stele
3
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0
Spune-ne opinia ta despre acest produs!
scrie o recenzie
5

Amintiri din tinerete

Cu siguranta, o reactivare a tineretii, o retraire a ceea ce a fost pentru noi perioada maturizarii. O maturizare fortata, cu episoade crancene de putere manifestata de cei care doar acolo puteau sa o exercite, cu prietenii adevarate, cu spirit de echipa si de sacrificiu. O carte care te indeamna sa citesti o pagina, si inca una, si inca una. Foarte dinamica, reala si scrisa cu umor.
5

Merita citita!

O carte foarte interesanta si palpitanta care merita cu siguranta citita!
5

Si eu am facut armata!

Un “film” fain, captivant cu multe intamplari reale traite intr-un mediu care odata era obligatoriu dar nu era necesar sa fie si neplacut. Cum omul sfinteste locul, traim momente si hazlii sau revoltatoare cu oameni si oameni… Cartea este picanta, cuprinde viata unor colegi care dintr-o data se gasesc intr-o perioada noua, “fortata” a vietii lor. Sunt doar niste studenti care si-ar fi dorit sa faca o armata ca in filme dar au dat de sora filmului premiat cu Zmeura de Aur… Gasim si oameni faini si unii pe care nu ti-ai fi dorit sa iti decida existenta. Condimentata cu alte intamplari f faine! Merita, incepi si iti doresti sa mai citesti si sa mai citesti! Iti pare rau ca se termina!
Created in 0.0201 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.