Chaotics
DESCRIERE
Cuvântul chaotics nu apare (deocamdata) în niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula în aproximativ 30 de tari din lumea întreaga.
S-ar putea traduce ca haoticism – un nou si necesar instrument de management si marketing ce defineste cadrul strategic necesar supravietuirii unei crize economice.
Autorii acestei carti ne asigura însa ca aceste vremuri tulburi nu reprezinta o abatere de la normal, ci noul chip al normalitatii.
Sistemul Chaotics™ are ca scop minimizarea vulnerabilitatii si fructificarea oportunitatilor pentru realizarea unui salt gigantic în fata competitorilor, din care cei mai multi continua sa se agate de aceleasi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de pret si diminuarea nemiloasa a investitiilor în marketing, în promovarea marcilor si în dezvoltarea de produse noi.
Sistemul descris aici va ajuta sa va regânditi în totalitate modul de-a face management si marketing în timpul unei recesiuni, ca si în timpul altor stari de turbulenta:
Limba:romana
Nr.pagini:248
Dimensiuni:15x21
An aparitie:2009
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 290,03 leiPRP: 299,00 lei
- 699,00 leiPRP: 741,00 lei
- 189,00 leiPRP: 199,00 lei
RECENZII