Produse inovative in turismul national si international Editia 1

Produse inovative in turismul national si international Editia 1
thumb
Preț: 54,90 lei
Disponibilitate: în stoc - in stoc
Editura:
Anul publicării: 2015
Pagini: 424

DESCRIERE

Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice, evolutiilor spectaculoase, dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante, ci doresc experiente, autocunoastere, doresc ca „banii lor sa aiba valoare”, adrenalina, „reincarcarea bateriilor” prin practicarea city-break-urilor, intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre „wellness” si „spa”, doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice, distractie etc.

Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari: inovari conceptuale, stiintifice, de produs, de servicii, in abordarea personalului, in abordarea turistului, educationale, ale publicatiilor de profil, organizatorice, de finantare, legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic, de etica, de brand (marca) etc.

Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de pachete turistice, produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. Si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant!

Din cuprins
Cartea este structurata pe zece capitole:
• Turismul sumbru („dark tourism”)
• Turismul medical („Health and wellness tourism”)
• Turismul rosu („Red tourism”)
• Turismul in suburbii/mahalale („Slum tourism”) si turismul saraciei („Poverty tourism”)
• Turismul de tip „Mystery and thriller tourism”
• „Thanatourism”
• Turismul gastronomic
• Turismul de lux
• Turismul in parcurile tematice
• Turismul muzeal

Puncte forte
- analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism fiecare capitol contine: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandata, sugestii de intrebari grila si de proiecteeste bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitoleloreste rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures
- excelent material de lucru pentru studenti, dar si pentru orice persoana interesata de domeniu

Despre autori
Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures si referent stiintific international si membru in echipa editoriala in cadrul unor prestigioase reviste din strainatate.
Flavia Dana Oltean este cadru didactic in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures.

Limba: romana
Nr. pagini: 424
Dimensiuni:
An aparitie: 2015

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0559 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.